dilluns, 23 de setembre del 2013

Benvinguda tardor!!!!!

Adéu estiu!! Que poc que ha durat... els dies llargs i lluminosos m'encanten... pots fer vida al carrer amb els nens i gaudir de l'aire lliure. És una merda que a les vuit del vespre ja sigui de nit i refresqui. I només és el principi... d'aquí a res a les 6 ja serà ben fosc! ;(

Aquesta època de l'any tots refredats i malalts... no m'estranya, al matí fa fred i al migdia es duplica la temperatura. No se mai com vestir al nen pel matí... si li poso pantaló llarg i màniga llarga després a l'escola s'axixarrarà i si li poso curt em sap greu que passi fred!!! Aixxx!!!! 
Com ara el vesteix el papa, cada dia li deixo la roba preparada. Si no malament.... ;) Me'l puc trobar vestit "toti colori"!! 

Les mamis tendim ha abrigar molt més del que cal als nens. Sobretot si som fredoliques. Que ens pensem que ells també ho han de ser. Jo si ho soc però l'Arnau no. A vegades em costa ser coherent amb el tema abrigar o no. Si jo tinc fred i crec que ell també n'ha de tenir. I això és molt personal.

A l'escola a vegades em trobo amb nens que porten 3 i 4 capes de roba... i suen com pollets! No tenen més fred que nosaltres, al contrari perquè ells no paren quiets. Així que pensem-ho abans de que semblin cebetes! ;) 

Ara ha gaudir de la tardor que també és una bona estació. La castanyada i els panallets, les fires de Girona, els colors torrats, les fulles que cauen dels arbres i les podem agafar per jugar, trepitjar-les... 
CEL DE TARDOR, POSTA DE SOL.

Petonets mamis!!!





0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!