dimecres, 6 de febrer del 2013

Nostàlgia de l'embaràs

Avui he sentit nostàlgia de l'embaràs... pensant que fa un any estava ben a punt de tenir l'Arnau entre els meus braços...

Quina panxa més immensa que tenia... Normal amb el nen tan gran... 3,850 kg i 54cm!!

Recordo el dia que em vaig fer la proba... primer amb el predictor barat... el de les ratlles (una NO i dos SI) però que passa si surt una de les dos ratlles molt fineta que quasi ni es veu?? Que immediatament envies al teu home a la farmàcia a comprar un altre test!! Aquell que et diu amb lletres si estàs embarassada i les setmanes de gestació!! Així segur surts de dubtes! Ens hauríeu d'haver vist "discutint" per les ratlles. Ell anava saltant d'emoció dient que estava molt clar que hi havia dos, i jo que no ens féssim il·lusions encara perquè no estava clar...  Així que va acabar anant a comprar el test! Va sortir: Embarassada 2-3 setmanes. 

Sabeu que vaig pensar després de saltar d'alegria?! Quin pal!! Esperar 9 mesos per tenir-lo!! Amb lo impacient que soc!! 

Però he de reconèixer que a part de llarg i pesat... és increïble, màgic, fascinant... com vaig plorar el primer cop que vaig sentir-lo dins meu! Quan es movia i se'm clavava a les costelles...  quan escoltava el bateg del cor a les ecos... 

I també el malestar del primer trimestre... cada embaràs és un món i jo amb les nàusees ho vaig passar fatal... al matí era horrorós quan m'aixecava del llit .. però amb les olors era insuportable! 
Pobre Alex, tenia un desodorant que em feia un fàstic... si se'l posava no es podia apropar a mi perquè em posava a vomitar!! I el pobre havia de canviar-se la roba... Mira que li deia que no el fes servir més, però ell tossut!Vam haver de canviar el sabó del cos, les pastilles de rentaplats, les cremes... i si passava pel carrer i sentia alguna olor que no m'agradés, ja estàvem liats amb les arcades!!!! Alguna vegada vaig passar vergonya perquè no ho podia controlar...
La feina que vaig tenir per aixecar-me amb els texans...


Cap al final de l'embaràs per sortir del cotxe, 

aixecar-te del sofà, posar-te les sabates... 

la feina es teva!! Fins i tot costa posar-te 

les calces!!! ;)





I les nits??? Ara tens pipi, ara et fan mal les costelles dretes i et gires, ara et fa mal el costat esquerra, ara el nen no para de moure's, tornes a tenir pipi, t'adorms, somies amb el part, ara t'agafa una rampa a les cames... qüestió que ja ha passat la nit i no has pogut dormir més de dos hores seguides... i el que t'espera!!!!!! Inconscientment un dia vaig pensar: quan pareixi ja dormiré bé! La felicitat em va durar un segon perquè quasi instantàniament vaig saber que no seria així perquè l'Arnau cada tres horetes a menjar!! Vaig voler plorar per no saber quan tornaria a dormir una nit sencera! 

I millor no parlem dels canvis del cos, el cul enorme, les cuixes, la cara inflada, les estries als pits tot i estar 9 mesos pringada d'oli d'ametlles... 

El consell d'una marmota com jo: dormiu molt mentre pogueu!!!!





5 comentaris:

  1. Jeje em passava el mateix a mi! Era horrible aixeca-se del llit per exemple o posar-se els mitjons o les sabates. Un dia se'm va acudir posar-me mitges, als vuit mesos... MALA IDEA!! Vaig haver de canviar d'idea pq no podia!!
    i les olors?? Terrible!! Haig de dir també que jo vaig vomitar fins als 5 mesos, però les arcades per culpa de les olors... Uffffffff
    per mi, l'emoció més forta va ser escoltar el cor de l'Enric a la primera eco, no se si anava més ràpid el meu o el seu!! Va ser genial, igual que el primer cop que me'l vaig notar. Una gran emoció.
    l'embaràs és un gran record, una gran experiència!

    ResponElimina
  2. Pfff ja u pots ven dir lu de " dormiu mentres pogueu"!!!!!! Encara recordu el principi de l'embaras!! M'adormia a tot arreu!!dormia tant com podia i es k per sort vaig tenir un embaras genial!!cap vomit potser alguna nausea xro res!!! Passat els 3 mesos sem va acabar dormir!!com dius tu,k si ara pipi, ara el nen es mou i un no para de malsons!!i ara el petit te 7 mesos i mig i ncara no hi ha cap dia k dormi mes de 3 hores seguides!!!pffff
    El millor record la primera eco on ens van confirmar k estava embarassada!!pensa k akella taqueta wue per molt k la mires no reconeixes res amb 9 mesos seria el meu nen!!!

    ResponElimina
  3. Sí, sí... pos imagina't amb dos! Els últims dos mesos no em podia moure! Però tot i això, crec que em costa recordar tanta felicitat junta... tot el món girava al meu voltant i el cosmos semblava un lloc harmònic i fantàstic. Fins que van néixer els meus amors i vaig descobrir que no només ho semblava, sinó que ho era. Felicitats per aquest anyet! L'enyorança de la panxa no desapareix, t'ho dic per experiència.

    ResponElimina
  4. Hola!
    Disculpa que te moleste. Mi nombre es Yainire Elorza y soy redactora de www.losmaspequenosyseguridadvial.com y www.ninosyseguridadvial.com , dos webs de educación vial para niños de 3 a 5 años y de 6 a 11 años respectivamente, promovidas por el Instituto de Seguridad Vial de Fundación MAPFRE.

    Te escribo porque me gustaría presentarte a JotaJota un niño de 5 años que está como loco por aprender seguridad vial. Este personaje de Disney junto a su Papa enseñan a los más peques, a través de distintos episodios el funcionamiento de las sirenas, cuándo hay que cruzar o cómo se monta en bici... Todo esto se puede ver en www.losmaspequenosyseguridadvial.com , al igual que se pueden descargar material sobre seguridad vial para colorear y jugar con JotaJota a distintos juegos en el ordenador. Además en la web www.ninosyseguridadvial.com pueden encontrar juegos y publicaciones para niños de entre 6 y 11 años.
    Además te recomiendo nuestro Facebook de profesores www.facebook.com/profesoresyseguridadvial y al twitter @profesysegvial

    Te animo a ti y a tus seguidores a que visitéis la web, esperando que os guste y que sea un buen instrumento para introducir de una forma lúdica a los más pequeños en la seguridad
    vial. Todos los contenidos se crean teniendo en cuenta las competencias y conceptos a desarrollar en cada etapa educativa o edad teniendo en cuenta los currículos escolares.
    Si necesitas ampliar la información info@losmaspequenosyseguridadvial.com

    ResponElimina
  5. I depilarse? Jajajajajaja jo tenia una panxa que era com una bola de aquestes de pilates una pasada... Pero lo echo demenos mucho jummmjummmm

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!