dilluns, 22 de juliol del 2013

Un regal pràctic i bonic. Pastís de bolquers amb pitets de la iaia.

Un regal pràctic??

Un pastís de bolquers!!! Hi ha molts llocs que el fan, però la veritat és que és molt fàcil i ràpid de fer. Us ensenyo com ho vaig fer jo per la Carlota.
















Vaig comprar els bolquers bons, però tot lo altre als xinos ;)

Necessitem:

- Bolquers.
- Base de pastís.
- Gomes petites. Per enrotllar els bolquers.
- Cinta de color.
- Plàstic per embolicar. Jo el vaig agafar transparent amb estrelletes blanques.
- Complements que hi vulguis posar. Jo els dos pitets de la iaia.



Anar enrotllan bolquers i lligant-los amb les gometes. A mi m'agrada més com queda si la part que s'obre queda amagada endins. 










Posar-los a la base de cartró drets i passar la cinta pel voltant perquè s'aguantin. 



Fer el mateix amb dos pisos més.


Posar-li el que vulguis abans d'embolicar. Jo vaig posar dos pitets fets per la iaia. Així que va ser un regal tot fet a mà.




El vaig embolicar amb el paper transparent i vaig posar un llaç. 


Aquí teniu el resultat!! ;) 

Us animo a fer-lo si heu de fer un regal i no sabeu que comprar! 

1 comentari:

  1. Us ha quedat molt bonic! Gràcies per la idea, ni se m'havia passat pel cap que JO pogués fer-ne algun per regalar! Segur que alguna vegada m'atreviré. Una abraçada.

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!