divendres, 27 de setembre del 2013

Ens podem posar malaltes les mamis????

Des del llit i amb el rotllo de paper de vàter al costat! Estic súper refredada... Al llit tot el matí  :(

Que passa quan una SuperMami està malalta? Q
(que es fot) Tenim dret a posar-nos malaltes? Sí clar. Dret tenim, però temps per estar al llit? Per reposar? No gaire...

Ahir ja em trobava fatal. Tot i així vaig anar a treballar a l'escola on hi ha el cultiu de virus. Vaig anar a buscar al petit príncep i encara que jo estava al 50%, ell em necessita al 100%. 

La iaia també està malalta i el papa treballant a tope. Així que només quedo jo, dopada d'iboprufé i paracetamols i.... ha jugar, berenar, jugar, banyar, fer i donar-li sopar, tornar ha jugar, posar-lo a dormir...

Sort que aquesta nit ell l'ha dormit d'una tirada. He sigut jo la que no he pogut dormir. 

Sempre és una merda trobar-se malament o estar malalts, però quan ets mami és el pitjor que et pot passar, perquè ser mama no es pot deixar aparcat per uns dies fins que estiguis recuperada. Has d'estar al peu del canó dia i nit sigui com sigui. Així que espero que sigui la primera i última grip de l'any jeje

A més a més... demà hi ha la gala dels Premis Bloc de Catalunya 2013, soc finalista i vaig anar de compres amb les amigues per tenir un súper modelet per posar-me!!!!!! És pot ser més gafe?? Posar-se malalta quan tinc un esdeveniment especial on l'Alex i jo anem de nuvis sense el petit príncep!!! 

Que aquestes ocasions son mooooooolt escasses!!!!!! 

Vaig a veure si el papi em fa alguna cosa de dinar i al llit un altre cop fins que arribi l'Arnau! 

Petons i SALUT per tothom que aquestes èpoques son dures pels refredats! 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!