dissabte, 14 de setembre del 2013

SÚPER "IAIIS" al poder!!!

Iaiis??? El meu petit príncep diu: la iaia i el iaii. I així s'ha quedat quan cridem als meus pares! ;)


Ja des de ben petit el meu pare i el meu fill han tingut un vincle molt intens i especial... es tenen devoció mútua. És al·lucinant... si hi ha el iaii no té ulls per ningú més!



Sempre he dit que tinc molta sort de tenir els pares que tinc. Són els meus amics i sempre han estat al meu costat per recolzar-me en tot, m'equivoqués o no. Sempre amb els seus bons consells. Amb ells mai m'he sentit sola. També ens hem barallat moltíssim he! I m'han obligat a fer coses, que en el moment els "odiava", però ara els agraeixo moltíssim!!!!! jejeje!!



Doncs imagineu-vos que si han sigut uns pares 10, son uns avis MIL! 



Sempre a punt per jugar amb l'Arnau, fer-lo riure, mimar-lo, consentir-lo... El meu pare s'ha quedat uns quants cops ell sol amb el peque per cuidar-lo. 



La iaia... que puc dir?! ES VA CANVIAR EL TORN PER PODER CUIDAR-LO ALS MATINS MENTRE JO TREBALLO!!!! 

Ho poso amb majúscules perquè és un sacrifici molt gran encara que ho faci de tot cor i molt a gust. 
Ella treballava de 7h a 15h. Ara fa de 9 a 13:30h amb l'Arnau i de 14 a 22h treballant. És admirable! I encara li queda temps per fer algun pitet de tan en tant ;) 
Ara que ha començat l'escola bressol al matí tres horetes, es trobaran molt a faltar! L'anirà a buscar per dinar amb ella!


El meu petit príncep s'estima als iaiis amb bogeria, a vegades m'agafa el mobil i me'ls fa trucar per telefon i els acaba de veure!! Ni uns ni els altres poden passar més d'una setmana sense veure's! 



Així doncs, per ser tan genials amb mi, amb el meu home que l'han acollit com un fill, i amb el meu peque, es mereixen un post!!!! No creieu? Perquè sort en tenim dels avis he!! 
La meva iaia materna, també ha sigut i és una superiaia per mi i pels meus 8 cosins! 



Iaia i iaii, gràcies per cuidar-nos i mimar-nos a tots dia a dia, pels sacrificis que heu fet aquests anys i sobretot per ser-hi sempre! Admiro la vostre valentia. Sou uns lluitadors!!!!!



US ESTIMEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Per si algú no ha vist alguns dels pitets de la iaia... ;) 







0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!