dilluns, 2 de setembre del 2013

Maleït Karma!!!!

Maleït Karma!!!! 
(és el títol d'un llibre que em vaig llegir fa uns anys i em va agradar molt, us el recomano a totes!)

Però dic això perquè avui, maleeixo el meu karma!!! El primer dia de rutina... El nen es desperta dos cops a la nit, a les 7 de la matinada em sona el despertador, i quasi sense poder obrir els ulls i mig plorant per la tornada a la feina m'aixeco... vaig a treballar i m'alegro per veure a les companyes! El matí va genial... però quan arribo a casa de la meva mare per agafar al nen i el poso dins el cotxe... No s'engega!!!!!!!!!!! Em diu que no llegeix la clau!!!!!! 

És una broma?????? Estic morta de son, tinc gana, vull arribar a casa i el cotxe em deixa tirada amb la calor que feia a les 2 del migdia!!!!!!!!!! El nen adormint-se i suant!

A sobre... no tenim segona clau... ha vingut la grua i ara el cotxe està al mecànic... :(

Arrrrgggggggggggg!!!!!! Segur que això amb les claus normals "d'abans" no passava!!!!!!!!!!! Tanta modernitat.... jeje!!!

Així doncs, el primer dia post vacances no podia sortir més rodò... ;)

Adéu supermamis!!! Espero que el vostre dilluns hagi anat millor que el meu!!!!!! Si voleu compartir anècdotes també podeu!! 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!