dijous, 1 d’agost del 2013

#MedulaparaMateo

Bon dia a tothom!!!

Moltes de vosaltres ja haureu vist la pàgina de facebook "Médula para Mateo"
És un nen de dos mesos que té leucèmia i necessita l'ajuda de tothom per aconseguir una medul·la compatible. Fer-te donant és molt fàcil. Només et treuen sang i et fan un estudi genètic. Si fossis compatible et truquen. 

El meu pare va tenir leucèmia i em van treure sang però ni jo ni la meva germana vam ser compatibles amb ell. Per sort al final no va necessitar cap trasplantament  però hi ha molta gent pel món que sí en necessita, i en Mateo és un d'ells. Així que si us animeu al Trueta de Girona et pots fer donant. I diria que gairebé a totes les ciutats. 

És important perquè sempre pensem que no ens tocarà a nosaltres, ni a cap de la família, ni als amics més propers... però el càncer està a l'ordre del dia. Sort que cada vegada és més combatible i es salva moltíssima gent. Però per salvar vides ens necessiten. Necessiten molta sang i trasplantaments. Ah! i seguir investigant... (cosa que amb les retallades cada cop és més difícil).


Tot el nostre suport amb els seus superpapis!!! Molts ànims i energia des de Girona!





2 comentaris:

  1. Me gusta tu blog me gusta como explicas las cosas y comparto muchisimas de tus vivencias . A una catalana en tierras manchegas le aportas la cantidad de lectura catalana a la semana necesaria para seguir en contacto con la lengua que se me ha olvidado muchisimo. Muchas gracias. Jo també soc una mare jove i moderna jijijiji

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Mare jove i moderna!!!!! M'he emocionat! Ja saps que qualsevol cosa que vulguis compartir pots fer-ho també pel facebook! ;) muaaaa

      Elimina

Animeu-vos a dir la vostre!