dimarts, 30 de juliol del 2013

AMIGUES? I molt més!

Hola supermamis! Futures mamis i papis!!!

Avui el post el dedico a tres persones molt molt molt especials per a mi i pel meu petit príncep! Les tietes molones!!!

Tinc sort perquè estic envoltada de moltíssima gent fantàstica... em passaria hores anomenant a gent... i persones que en algun punt del camí hi han sigut, per llunyà que quedi. 

Tinc 29 anys i he viscut molt i moltes coses fins ara. Però necessitaria un altre bloc i una altre vida per poder-les explicar totes ;)


En aquest camí he conegut molta gent que m'han ajudat a ser qui soc. Persones que m'han fet feliç, m'han fet riure o plorar, m'han fet odiar, estimar, envejar o admirar... però totes i cada una d'elles em defineix ara. No soc perfecte, ni vull ser-ho, que avorrida seria la vida si tots fóssim perfectes no?! La imperfecció fa que siguem únics i especials.

La meva germana Rut, la Carme i l'Imma són les tietes de l'Arnau. Tres persones molt especials. Amb elles he fet de TOT i sempre hi han sigut en tots els moments. I com no, en el moment més especial de la meva vida, amb el meu petit príncep! Me'l mimen,  el cuiden, el consenteixen... Quan la iaia no el pot cuidar i jo treballo sempre hi son elles. Encara que les avisi amb una hora d'antelació perquè he de marxar corrent a treballar. 

Tinc molta SORT de tenir-les... així que per tots els moments que hem viscut quan érem petites Rut, quan érem joves Carme i Imma, per tot el que estem vivint ara i el que ens queda per viure i descobrir plegades... 


MOLTES GRÀCIES!! US ESTIMEM!!!

L'Arnau, les coneix, les crida pel nom i s'emociona olt quan les veu! Diria que està mig enamorat d'elles... les té ficades a la butxaca ;)

Un altre dia us explicaré la devoció que te pel seu avi, el Iaii que li diu ell. Ben bé que so fets l'un per l'altre! La iaia és la segona mama!!
















Si em voleu votar als Premis Bloc de Catalunya a www.stic.cat, us registreu i em trobareu a l'apartat de micel·lània/personals. Mil gràcies!

1 comentari:

  1. Quina emoció... Mai oblidaré el primer dia que vaig venir a l'hospital a veure a l'Arnau i a tu, tan guapa com sempre però amb una energia diferent...
    Jo també em considero molt afortunada per a poder compartir aquesta nova etapa de la vida amb vosaltres. Des de que vaig saber que estaves embarassada res ha estat igual... Petits moments i experiencies es converteixen en especials...
    Sou genials!!!

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!