dimarts, 9 de juliol del 2013

Vivim millor si no esperem res dels altres?! ;)

He tingut el bloc una mica abandonat... fem mitges vacances... treballo al matí però a la tarda anem cada dia a la piscina, al parc, a la platja... L'Arnau i jo no parem!! I el papa a treballar! ;)


Un dia amb una molt bona amiga parlàvem de com s'ho fan les mamis solteres amb els peques... Com les/us admiro!!

I un dia d'aquests que l'Alex té molta feina i arriba a casa passades les 12 de la matinada em va venir un pensament al cap: JA SE COM S'HO FAN!!!!!! 
Com que NO esperen res de ningú s'han d'organitzar elles mateixes al seu ritme. No els queda més remei!

Quan no esperes res dels que t'envolten ets més feliç perquè no et decepciones...

A vegades arribo de la piscina tard sabent que l'Alex està a casa i penso: ara mentre jo em dutxo el papa que banyi al nen i li doni el sopar. 
I em diu: no puc estic treballant! És quan em poso de mala llet... 

Sí, m'alegro que tingui feina, i que pugui treballar des de casa, però porta des de las 7:30h del matí treballant i son les 20h del vespre... i jo peno: tens feina però també un fill així que ajuda'm! 

No et demano ajuda perquè sí, et demano ajuda perquè he de netejar les coses de piscina, estendre la tovallola, dutxar-me i rentar-me el cap, banyar al nen, preparar-li el sopar, donar-li, sopar jo i adormir-lo...

Si que ho puc fer jo sola! Però si som dos, perquè ho he de fer jo sola?? ;) 

Tornem al mateix de sempre! jejeje!! Però em segueixo queixant i ho seguiré fent fins que sigui 50-50!! 

A sobre vaig a fer pipi i el nen li plora i em diu: AQUEST NEN TE MAMITIS!!!!! Perdoni vostè! Però que vols que tingui????? 



www.facebook.com/marejoveimoderna

4 comentaris:

  1. Estic igual. El meu home es autonom.trwballa fora i quan arribaa casa contibua treballant. Jo treballi 12:30h al dia.pero ja no pregunto si em pot ajudar aixi no marrisco a que em digui que no pot.molts cops quan em veu atabalada majuda. Altres cops fa com si no sanasones.

    ResponElimina
  2. Entenc què vols dir. El 50-50 és difícil, sobretot si un dels dos treballa des de casa...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si! Treballar des de casa és dur! Pel que hi treballa i per l'altre! No hi ha horaris...

      Elimina

Animeu-vos a dir la vostre!