dimecres, 16 de gener del 2013

El lligam del cordó umbilical




Què difícil és separar-se del nen els primers cops que l’has de deixar... 

No t’imagines a tu sense el nen al costat...

Pensava... on vaig jo va ell i sempre m’he l’he emportat a tot arreu.




  
I de cop i volta el meu home em pregunta: quan anem al cinema?? I jo pensava: al cinema??? Pobret!! He de deixar al nen “solet” per anar al cinema??? Sí, m’encanten les pelis però ara soc mare i també m’agrada estar amb el meu peque!! Clar, com que el pare des del dia 15 de vida ja va a treballar, ja està més que acostumat a separar-se del nen.

I seguit d'això pregunta: bé, i quan va el nen a dormir a la seva habitació??

Al que responc: quan JO estigui preparada!! No m’imaginava al nen a la seva habitació “solet” i a mi sense el nen al meu costat!! Perquè l’Arnau des que va néixer ha dormit a la seva “cuna” sense una barana i enganxada al nostre llit. Quedava just a la mateixa alçada!!
Vaig poder anar convencent al meu home fins als 8 mesos... que ja em va posar un ultimàtum!

Em feia una pena... em vaig muntar una càmera nocturna que ens van regalar que es veu el nen, es sent i fins i tot pita cada cop que el nen es mou! Si si!! Pita!!! Com que es mouen poc a la nit els nens... vaig haver de treure el volum perquè no parava de pitar la màquina. I reconec que la pantalla amb els infrarojos semblava de peli de por, que de cop apareix algú... i em feia una mica de “iuiu” mirar!!

La cosa és que no vaig dormir en tota la nit i l’Arnau sí!! No es va despertar ni un sol cop!!!!
NO EM VA TROBAR GENS A FALTAR!!!! I això, fa mal...

La sort aquesta només va durar una sola nit... va tornar a fer el de sempre, quan perd el xumet plora adormit perquè li posem... i com que dormia a la seva habitació perquè ho volia el seu pare doncs el feia aixecar-se a ell... li feia una cop (patada) i li deia: el nen!! Et toca a tu!!! Va durar 4 dies a la seva habitació!! ;) Torna a estar amb nosaltres! I m’encanta! És més còmode.

Ara dorm amb 3 xumets i tot i així és un comodón i si no els troba no els busca gaire i plora perquè li posi! Aixxxx!! Com desitjo dormir una nit sencera un altre cop!!

Sé que tard o d’hora haurà de dormir a la seva habitació però hi ha temps per tot. 

Segur que als 18 anys ja no vol dormir amb nosaltres!!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!