dimarts, 30 d’abril del 2013

Per cagar-se de riure... ;)

Pensava: Que ràpid passa el temps... com és possible que en 15 mesos hagi fet aquest canvi abismal el meu petit príncep?! (i tots els humans). 

Ja fa passes tot sol, entén tot el que li dic, interacciona amb mi, es fa entendre força... es capaç de menjar sol, mastegar... fa res era tan petit i indefens... no aguantava ni el cap! ;) Ara ja és tot un homenet! I NOMÉS té 15 mesos! 

Fent un viatge per aquests 15 mesos he rigut sola... ens han passat mil i una anècdotes! 

Voleu riure? Us explico una...

Quan l'Arnau tenia un mes vam anar a l'escala a fer una visita i després havíem quedat per dinar amb els amics a una masia genial. Mas Ros (http://www.naturaki.com/masro). Ells hi estaven tot el cap de setmana i nosaltres hi anàvem a passar el dia... 

Just quan anàvem a pujar al cotxe per anar a la masia vaig olorar que el nen s'havia cagat... sense dubtar-ho em vaig asseure i me'l vaig posar a sobre les cames per canviar-li el bolquer. Doncs just treure-li el bolquer i agafar la tovalloleta es va començar a cagar per sobre meu... sí, sí... no parava de fer caca líquida (de llet materna) i l'Alex no donava a l'abast per anar-me donant tovalloletes... entre això i l'atac de riure que em va agafar... vaig quedar ben pringada de merda per tot arreu!!!!!! 

Estava a l'escala, anava a dinar amb els amics i no tenia roba de recanvi... 

Sí, des d'aquell dia vaig aprendre que les mamis també hem de portar roba de recanvi a la bossa del nen! jeje!


Sort que desprès va ser un dia rodó i genial amb amics! 



0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Animeu-vos a dir la vostre!