dimarts, 12 de març del 2013

Setmana de virus! + Doc. recomanat!!

Portem una setmaneta.... L'Arnau amb gastroenteritis i otitis! Per sort ja comença a estar una mica millor... aquesta nit ja no ha tingut tanta febre. Quina peneta i impotència quan estan malaltons...

I com no... he acabat jo amb la passa de la panxa! Ahir tota la tarda fatal, i avui estic com si un camió m'hagués atropellat... ;(

Sort que l'Alex ens va cuidar molt als dos! Tenim un superhome!! Es va ocupar del nen tota la tarda i tota la nit!!! En alguns moments el vaig veure una mica estressat però se'n va sortir!! ;) A vegades els subestimem una mica... 

Canviant de tema... 

Fa dies que vull compartir amb vosaltres un documental increïble del National Geographic: En el vientre materno.

Me'l va recomanar una amiga quan estava embarassada i al mirar-lo em vaig emocionar moltíssim. Així que quan tingueu una estoneta futures mamis, no us el podeu perdre!

http://www.nationalgeographic.es/en-el-vientre-materno

Espero que us agradi!!


1 comentari:

  1. M'encanta aquesta entrada! I els reportatges són espectaculars. M'he llegit un llibre molt bonic que parla de què hi ha abans de la vida. Et deixo l'entrada al blog on faig 5 cèntims del llibre. És 100% recomanable.
    http://tuluzbycharito.blogspot.com.es/2013/03/los-nueve-peldanos-de-anne-giuvaudan-y.html

    Una abraçada!

    ResponElimina

Animeu-vos a dir la vostre!